همیشه سبز

چکه گاه اندیشه های سعید

در باب چگونگی رهایی

۱ دیدگاه

از خود چگونه می توان رها شد؟

دیریست به دنبال یافت نگشتنی روزگارم را زیر و رو می کنم

از خود چگونه خود را راها کنم؟

سخن گفتن برایم آسان ، نوشتن آسان ، خواندن از همه آسان تر است اما هیچ کدام گوهری از رهایی به وجود ندارند

شنیدن حتی ، آوای زیبا ترین ها نیز تنها مرا اندکی از درد دور می کند ، لامسه هم که چندان تغییر برانگیز نیست

از خود ، از حدود خود چگونه رها شوم؟ زندانی مرز های خود ، نالان از دژخیم زندان که خودم باشم ، چگونه رهایی یابم؟

بودن پاسخ نیست ، نبودن پاسخ نیست ، پاسخ نیست.

نویسنده: eververt

بچه تر که بودم فکر میکردم خیلی خاصم ، از مرحله ی بچه تر بودن به مرحله ی بچه که رسیدم ، الان فکر میکنم فقط خسته م ، آبرومندانه تا تهش برم تموم شه:دی

یک دیدگاه برای ”در باب چگونگی رهایی

  1. خدا رو امتحان کن برا من داره جواب میده

بیان دیدگاه